Greetings from Serbia

Discussion in 'Newbie Section' started by Skipper, May 30, 2018.

  1. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Hello folks I'm newbee here :)

    My name is Miloš and I'm recently bought almera n16 from 2005.
     
  2. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Pozz, to to, kolko god nas malo bilo nek nas se nade barem malo iz hrvatske :)
    Zaljepi koju fotku malo da vidim auto ak nije problem..
     
  3. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Svakako. Ostali japanci imaju svoje klubove ali za nissan ne nađoh. Evo i nekih sličica :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Svaka cast na mnogo slika, bas sam pogledo malo neke sitnice i zanima me par stvari.

    Jel to bas uvezeno iz vana auto posto je automatik?
    Kolko vidim ima negdje oko 70 tisuca km i to je stvarno?
    Koji je motor unutra? I jel ide dobro.
    U kakvom je stanju boja na autu, posto mi se cini da je u jako dobrom i da se nigdje ne guli bezbojni lak (onako ljusti ako znas na kaj mislim).

    A ovak po slikama kolko vidim, cini mi se da je bas dosta dobro uscuvan, interijer je stvarno jos uvijek ko novi, iz vana je isto u jako ljepom stanju tak da...pretpostavljam da i nisi naiso na nigdje neku hrdu na njemu?
    Kolko i vidim niti nemas puno sitnica za uradit da ti se auto bude jos vise svidao, tipa ispolirat ga sa nekom pastom (bolje ce se sjajit i dobit ljepsu boju jos + kada ga peres onda ce voda sklizat sa njega), i mozda malo oprat motorni prostor cisto da bude ljepsi..jbga bolje da ima prasine kako je to kod tebe nego da je masan od curenja ulja negdje...to sigurno..

    A i vidim da si bome sve zivo dobio uz auto, i knjigu orginal i kljuceve sve...orginal felge od nissana..to se u ovo danasnje nase vrijeme jako tesko dogada barem u mojem kraju di zivim ;)
     
  5. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Ajde da odgovorim po redu

    Auto je kupljen nov u Rusiji i odatle je uvežen. Kupio sam ga od prvih vlasnika, oni su dugo radili u Moskvi.
    Kilometraža? Hm... Za sada nemam način da je proverim ali opšte stanje auta odaje utisak da je to stvarna kilometraža.
    Motor je benzinski, 1800 ccm od 85 kw, ide lepo, najviše mu odgovara otvoren put pošto nije baš štedljiv.
    Lak se nigde nije oljuštio i još uvek je u dobrom i svežem stanju.
    Enterijer i sedišta su u super stanju, ne odaju ni najmanje znake habanja niti imaju ogrebotina ili su pocepana. Što se rđe tiče ima na 2-3 mesta gde je udario kamenčić ali to je zaista zanemarivo i lako da se sredi, ostatak auta je u dobrom stanju.
    Ovo su slike od pre mesec dana kada sam uzeo auto, u međuvremenu sam malo sredio motorni prostor, tj. prašinu. Inače nema tragova ulja i potpuno je suv. Od ulaganja sam imao letnje gume pošto su na autu došle zimske i to je to. Što se estetike tiče nedostaje mu samo kožni volan i dubinsko+poliranje.
    Oprema jeste jača, uz auto došle original felne 16', imam grejače sedišta, projektore u farovima, 2 ključa sa daljinskom komandom, zaštitu menjača...

    Generalno auto je bezličan, tj. niko se ne okreće za njim ali opet ga svi primete pošto ih nema puno na našim putevima.
     
  6. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Nekada slike znaju zavarat oci, ali bas se vidi na njima da je dosta ocuvan. Bas tako kako i ti kazes, jedini nacin je da procjenis kilometrazu sam po tome kolko je pohabano ili ne kvalitetno ocuvan tako da, i ako ima koji kilometar tisuca vise, auto izgleda dobro ocuvan, ne postoji auto koji ima jako puno tisuca km a da nije pohaban pol interijera i ostalih stvari.
    I mislio sam da je 1.8 u pitanju jer bi bilo cudno na manju snagu da stave automatika, a i mislim da nije uopce lose tih 84kw, inace imam n16 2002 sa 1.5 motorom on ima nekih 66kw (90 konja) i ide sasvim dobro, tako da tvoj jedino moze 2 puta bolje.
    A inace, nije ni kod mene nesto stedljiva potrosnja ali nije ni tako strasno.
    Mislim da nisi uopce pogrijesio sa odabirom.

    Istina, ima ih jako malo...kada malo bolje pogledas, auto nije nista posebno ali puno ljudi ne voli ili nikada nije culo za taj model i zato ga nisu nikada ni kupili, kod mene ih ima jako malo za djelove a i opcenito za na prodaju sa time da traze puno novaca a u dosta losim (neocuvanim) su stanjima.

    Kolko novaca si dao za njega? Budem si pretvorio na internetu valutu posto nemamo istu vjerojatno.
     
  7. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Pa mislim da nisu vraćali km, pošto prodavci imaju još 2 auta sa malim kilometražama.
    U ovakvom stanju me izašao 3500 evropskih.

    Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
     
  8. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    A gle, ista stvar ko i sa mojim..ima na satu 142 tisuce km, tj. imo je 134 negdje kad sam ga uzeo prije godinu tako nesto..mozda malo manje.

    Bome duplo nego kaj sam ja bio za svoga, sa time da ima puno razlike..i sa time da je moj bio razbijen.


    Evo nekih fotki koje imam, nazalost nemam nijednu iznutra..moram uslikat
    https://imgur.com/B5SLrcP

    https://imgur.com/6CQkfOf

    https://imgur.com/QhaBPnU
     
  9. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Moj je kompletan u prvoj boji, sva stakla fabrička...
    Tvoj je doduše pre facelift model.

    Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
     
  10. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Ma mojega su bili lupili i slabo ga ocuvali al se ja trudim to dovest sve u red kolko god mogu..

    Imo sam i ja sva stakla fabricka al mi je puklo bilo suvozacevo desno tak da nemam vise sva..

    Imo sam cak gore orginal vodenu pumpu..bila mi je propisala pa sam ju moro zamjenit..

    Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
     
  11. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Šta si morao još da servisiraš pored vodene pumpe?
     
  12. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Kad sam ga uzeo, napomenuo mi je odma bivsi vlasnik da sve na autu je ispravno osim podizaca stakla, da se desni prozor neda spustit...tako da sam morao popravit tj. raskopao cjela desna vrata i svu struju i izvadio podizac da bi ga mogao ispitat, na kraju sam skuzio da motoric radi ali da je doslo do nekog spoja i sprzilo je elektroniku ma gumbicima koji spustaju...i to na oba dvoje vrata ispod gumba, pa sam to prelemio ponovno i sve radi, ali u meduvremenu kako motoric se nije dao micat a da bi izvadio sajbu van barem u mom slucaju, staklo je zategnuto sarafom na podizac i da bi ga mogao odsarafit moras spustit malo staklo dole...a posto nisam mogo spustit pa sam morao dat rucno struju sa akumulatora direktno na izvode od motoriica...a na kraju se je vjerojatno zaspanalo staklo jer se nesmije rucno tako direktno spajat..jer je staklo sjelo ali je preveliki pritisak bio i rasprsnulo se.

    Sad imam tehnicki za kojih 20-tak dana, i poslje njega cu vjerojatno mjenjat spojku, ne proklizava ali mi skroz visoko hvata i kad naglo startam zna ostat stisnut i sam sebe pali, pa smrdi unutra..znas i sam kak smrdi spojka kad se spali...takva je bila kad sam ga uzeo..

    Kaj se tice ovjesa, jos nista ne lupa ali nije to to...imam osjecaj neki kao da ima malo lufta tj. da je dosta tvrdo sve makar mi je ovaj bio rekao odma da almera barem ta sad ne znam kako je kod tebe..da imaju malo tvrdi ovjes..da je to tak tvornicki da nisu bas besto poznati po nekoj ekstra udobnosti.. tako da imam osjecaj ak promjenim spojne i krajnike i koji selen da ce bit to to...

    Kaj se tice diskova, auto mi jos dobro koci..ali mi diskovi imaju vec dosta ruba jer su istroseni, tako da planiram sva 4 zamjenit i plocice jer ipak kocnice su to..nema zajebancije sa time.

    Dobio sam ga sa puknutom posudom za antifriz, bas je bila spucala i samo se trusila plastika sa nje i bila veca i veca rupa...pa sam narucio novu novu istu a cijena je tak smjesna bila da ono, a i bio mi je neko zapeo na parkingu za prednji dio i direktno je za zmigavac zapeo...sva sreca pa imam ovaj model koji ima odvojeno zmigavac od lampe jer bi inace morao mjenjat lampe..ali zato meni puno ljepse izgledaju u komadu lampe ko kak ti imas nego te moje..pa sam narucio zmigavac i platio ga tolko smjesno isto da nisam mogo vjerovat.

    Naravno, cim sam ga uzeo odma sam nakon par dana promjenio ulje, uzeo ulje rowe koje kurcu ne valja i tako mi je zao, nikad vise!
    Auto mi ulje trosi nenormalno i smrdi u kabinu al samo kad se garim, kada ga zakucam u blokadu i tipa do 110 ubrzam..znaci prva druga treca pun gas...
    I vjerojatno tim motorima to ulje ne pase jer ga pije pun k a niti malo ne dimi niti plavo niti nista..
    Tako da sad imam u planu opet promjenit a proslo je nista...i uzet castrol i ono japansko ulje al je dosta skuplje i nalit nutra..

    Sada pod zadnje, imam problema sa ler gasom...kad je hladan onda mi zna kad prebacim iz vise u nizu dok padajh okretaji..padne skroz na 100 okretaja ili sve do nule...i onda se ugasi i poslje vise nijednom...pa smo raskopali gore senzor tj. motoric minimuma na ispusnoj grani i ocistili ga tak da kolko vidim sad se ne gasi ali nisam se jos uvjerio skroz..

    I prije par dana, poceo mi je abs lampica svjetlit...i to cim ugasim auto i opet upalim onda se makne...vjerojatno je zmazan koji senzor pa kad se upali ocita krivo i baci lampicu...tako da trebam uzet brake cleaner i malo pocistit to i vidjet o cemu se radi..

    Sve u svemu ono, po meni jako dobar autic...vozi bez nekih vecih problema..lagano se okrece volan, dobra je preglednost...ima gepeka dosta..

    Jedino kaj me jos jebe su felge ove koje imam koje su od mitsubishija, centralna rupa im nije dobra...i nemogu nac prsten za njih jer je premala razlika...pa imam zbog toga malo problema jos ajmo rec da trese ali jako malo..niti se ne osjeti skoro ali nije to to..

    Uglavnom planira se pozamjenjit to od djelova kaj treba, stavit neke sportske opruge...da bude nizi da se manje ljulja i naravno neke felge jebene sa rubom..

    Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
     
  13. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Ja imam neplaniran trošak za prednje kočnice. Pločice se svakako brže troše pošto je auto automatik ali desio se jedan propust kod prethodnog vlasnika. Obradio je prednje diskove i na njih vratio stare pločice koje su loše nalegle i malo su izgrebale disk.Takođe pukla je i manžetna na prednjim desnim kočionim kleštima pa ću to zameniti da ne ulazi prašina. Ostatak auta pregledan i nema ništa za zamenu. Odradiću preventivno servis menjača i ulje sa filterima i to je to.
     
  14. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Bas sam te htio pitat jel imas ti kakva ulaganja.
    A da, jasno mi je skroz...to kad su ljudi skrti dat pare i promjenit kak spada, to je bio bas glup potez proslog vlasnika, a plocice nisu uopce tak skupe.
    A kaj se tice servisa, ja mislim da kada uzmes auto je uvijek dobro odma promjenit i ulje i filtere jer i ako znas nemozes se uvjerit da je to tad promjenjeno i onda kada promjenis znas kada si i kaj zamjenio.

    Nadam se da neces uzet neko lose ulje tj. gledati da ustedis a uzet najnizu klasu ulja kao sto sam i ja bio pogrjesio..

    A kakav se tebi cini ovjes na autu? Kakva si imo ocekivanja...da ce bit puno meksi auto ili?
    Mozda je cak i drugaciji ovjes makar ne vjerujem al nikad ne znas...barem kolko ja znam...iskreno nisam previse istrazivo od modela do modela..al zato imam ja non face i ti face liftan pa cemo usporedivat ;)

    Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
     
  15. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Prvi utisak, tvrd, dosta tvrd auto. Trap je proveren i on je odličan ali opet osećam i najmanju rupu na putu a kod nas ih ima dosta. I volan je malo tvrđi. Sa druge strane ležanje na putu i držanje u krivinama je odlično. Iskren da budem nisam to očekivao od ovog auta ali daleko da se žalim :)

    Pre nissana sam vozio yarisa mk2 i to je totalno drugi tip auta, dosta mekši, lakši na volanu... Tako da je prelaz između ta 2 auta, barem meni, primetan.

    Što se tiče ulja tu ide ona gradacija koju je fabrika preporučila, marka mi nije preterano bitna ako je dobar brend. U yarisa sam sipao Castrol i Delphi, verovatno ću slično i u nissana, eventualno možda Eneos.
     
  16. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Eh zato i pitam, jer tako je i kod mene..i ono najmanju grabicu osjetim na cesti..a tako mi je odma i ovaj bio reko da imaju tvornicki malo tvrdi ovjes..

    Zato ja imam u cilju ga malo spustit na neke opruge sportske...jer se ljulja al ne ljulja toliko da je lose pa vjerujem da ce na oprugama bit milina..

    Ee sad si me podsjetio eneos, japansko ulje...da razumijem te...ti ostajes na tvornickim postavkama auta ili budes kak radio na njemu...spusto i tak to?

    Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
     
  17. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Ne verujem da ću nešto menjati, ovo sad mi odgovara. Jedino bih prešao na 15' gumu kada potrošim zimske, letnje ostaju 16'.

    Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
     
  18. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    Aha, ja imam gore 15, al mogu ti rec da nemam uopce tu nekoga odabira felgi alu na oglasniku..jer je 4x114.3 raspon rupa na almeri...dok 16 ima raznih i na biranje...a kupio sam dvije nove ljetne goodyear tak da planiram jos dvije i imam sve 4 ljetne nove..tak da ne mislim mjenjat felgu..tj. dimenziju (sa 15 otic na 16 zbog felgi drugih)

    Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
     
    Last edited: Jun 7, 2018
  19. Skipper

    Skipper

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Location:
    Serbia
    Model:
    N16
    Chassis:
    2005
    Kod nas na oglasima ima par komada alu 16' sa cenom oko 100€.

    Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
     
  20. Tony_CRO

    Tony_CRO

    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Zagreb
    Model:
    Almera N16
    Chassis:
    2002, 1.5 16v
    To samo 4 komada felge i to ovih orginal 16 ko kak ti imas ili si mislio na neke druge? Jer tu kod nas traze novce i novce za to...vjerojatno bi kod tebe kupio 2 seta takvih a kod sebe jedan za iste novce...ako kuzis o cemu pricam..

    Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice